Wednesday 20 August 2014

Kenapa Pilih Shaklee???

As salam.

Kenapa pilih shaklee??? Dah la sekarang hot isu boikot ni... shaklee pun terlibat sama ke???

Shaklee dah pun maklumkan pihak dyarikat x menyumbang apa pun pada zionist laknatullah tu. In shaa Allah. Saya berpegang pd Ustaz Dr. Zahiruddin. Selagi pihak terbabit menafikan, kita haruslah bijak membuat pilihan. Sama ada meneruskan boikot atau terus berurusan.

Rasa nya benda ni simple. Kena faham maksud boikot. Kita boikot kenapa n sebab apa... bila dah tau nak jawab 2 soalan tu barulah bertindak.

Oh, berbalik pada cerita saya.

Kenapa pilih Shaklee???

Ceritanya bermula dgn kes nak cantik la ni. Saya start nk consume Vit C utk kulit. Waktu tu viral kulit jerawat, parut boleh hilang. Survey habis ni dekat Facebook. Tanya org ni, tanya sini, tanya sana... last saya ternampak komen dekat pic org jual vit c dlm botol yg repacking, "Eh, ni bukan vit c Shaklee ke" ?

So, saya pun cari siapa ahli shaklee. Dah macam Agent csi... hihihi..

Jumpa sorang akak ni. Tanya kat dia, betul ke ada org repacking balik vit c shaklee. Dia pun jawab. Memang ada n x patut buat mcm tu.

Oooooo.. now i knew!!!

Kira berjaya la ni. Selama ni dorang duk jual vit c yg elok n testimoni tu semua consumer shaklee stgh nya. Lepas beberapa hari, bajet pun dah ada, ada kakak ni add friend. Dia distributor shaklee. Kebetulan kakak ipar member diploma uitm dulu...

Dia pun duk promote shaklee.. kita mmg dah tau elok n dah lama aim vit c tu, tanya lah...

Dipendekkan cerita, belilah n consume. Memang elok. N serasi. Kulit pun lembut, selesema cepat sembuh, muka pun glowing. Suka sgt.

Lepas habis vit c tu, tanya macam2 la dekat kak aton tu. Dia pun penat gamaknya mrnjawab. Lasy2 dia kata elok join jadivahli. Jimat sikit. Dapat 20% diskaun. Join seumur hidup lak tu. Xyah renew..

Cek balik bajet, ok!! Cukup nk join ahli. Alhamdulillah. Sampai laaaaa jadi ahli n aktif...

So, moral of the story, produk baik, brg baik, mmg jadi pilihan saya. Tambah org yg suka nak dapat barang kualiti, harga berpatutan. Sayalah tu!!! Anda bagaimana???

Berminat nak join jugak?
Sms atau whatsapp saya
012-5040086



No comments:

Post a Comment