Thursday 11 December 2014

Hadiah Kahwin Yang Awesome!

Haaa.. sekarang musim orang kahwin sana sini mesti pening fikir nak bagi apa kan untuk hadiah kahwin???





Kebiasaannya yang selalu orang bagi/ kita bagi set pinggan mangkuk, set teko dengan cawan, set cadar, kipas, iron, dan yang paling besar saya pernah tengok org bagi hadiah Peti Ais. (Hadiah dari PM kita of course la besar ye dak).

Kadang-kadang bila dah buntu nnak mbagi hadiah apa, akhir sekali kita hulurkan 'ang pow' je lah.

Ada jugak yang bagi hadiah unik macam dalam gambar ni :)

Errr.. berguna juga ni. Hadiah kahwin tong gas. ;)



IDEA HADIAH KAHWIN

1. Sejadah  Sepasang. 
- nampak macam idea ni perli pasangan pengantin kan. Tapi sebenarnya sangat membantu mereka yang baru pindah bersama pasangan, kadang-kadang, bila keluarga mertua atau sepupu datang, merka ingin singgah solat, memang sejadah perlu banyak. at least half dozen. So, idea ni memang sangat bagus & praktikal.

2. Buku
- ilmu itu perlu bagi semua orang. Jadi beilah hadiah buku yang sesuai untuk pasangan yang baru membina masjid ini.


3.  Percutian Percuma
- ni memang hadiah paling best kan!! Sebabnya dapat sweet escape dari kepenatan persediaan perkahwinan yang memenatkan.Sesekali dapat pergi ke luar dari kepenatan pasti banyak membantu anda lebih tenang.

4.  Pakej Spa / saloon
- setelah penat dengan kenduri kahwin, pakej spa yang bersesuaian memang membantu menghilankan stress dan memberikan kesegaran pada badan.




5. Travel Bag
- travel bag ni juga berguna untuk pasangan yang baru kahwin. Sebab mereka mungking perlukan beg untuk berbulan madu. Cukuplah beg yang bersaiz sederhana


Comel dan Praktikal
6. Toiletries Bag
- toiletries bag ni juga penting tau. Sebabnya anda perlu menyimpan berus gigi, ubat gigi, pencuci muka. Kadang berus gigi anda masih basah dan takkan nak simpan dalam beg plastik dan beg travel. Jadi disinilah toiletries bag memainkan peranan. Nampak remeh tapi perlu.



7. Water Filter
- water filter memang sangat berguna memandangkan kualiti air sekarang yang makin menyusut. Water filter juga sesuai dihadiahkan pada pasangan yang baru mendirikan rumahtangga kerana, pasti mereka memerlukan sumber air yang bersih.


SHAKLEE WATER PITCHER

Untuk tahu lebih lanjut mengenai Shaklee Water pitcher ni boleh klik ---} Shaklee Water Pitcher

ok. Jadi pada yang baru berkahwin Selamat Pengantin Baru. Selamat menjalani kehidupan berumah tangga. Seamat mencipta kebahagiaan dunia akhirat. Amiinn.


Your trusted distributor

IDAYU IBRAHIM
012-5040086
bazaarsupplimentanda@gmail.com

No comments:

Post a Comment